Subject: RE: [EHASi juhatus] Edastuskiri
From: "Marko Urbala - PERH" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Liidia Dotsenko" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 09:47:17 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt Teie poolt saadetud kirjale nr 8.1-1/24/10714-1 esindab Eesti
Haiglaapteekrite Seltsi moodustatavas AMR ja infektsioonikontrolli
töörühmas

*	Jana Lass, kliiniline proviisor, Tartu Ülikooli Kliinikum
([email-masked] <mailto:[email-masked]> )
*	asendusliige Marika Saar, kliiniline proviisor, Tartu Ülikooli
Kliinikum ([email-masked] <mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega,

Marko Urbala

Eesti Haiglaapteekrite Selts

juhatuse esimees

www.ehas.ee <http://www.ehas.ee/>

From: via Juhatuse postiloend <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 23, 2024 10:48 AM
To: Sotsiaalministeerium <[email-masked]>; Eesti Infektsioonhaiguste
Selts <[email-masked]>; Eesti Infektsioonikontrolli Ühing
<[email-masked]>; Eesti Laborimeditsiini Ühing
<[email-masked]>; Eesti Perearstide Seltsi juhatus
<[email-masked]>; Eesti Haiglaapteekrite Selts MTÜ
<[email-masked]>
Subject: [EHASi juhatus] Edastuskiri

Tähelepanu: E-kiri saadeti väljastpoolt Regionaalhaigla gruppi. Kui sa ei
tunne saatjat või kahtled sisu ohutuses, siis ära ava linke ega manuseid!

Registreerimise kuupäev: 23.10.2024

Registreerimise number: 8.1-1/24/10714-1

Lugupidamisega

Terviseamet
Telefon 794 3500
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

  <http://www2.rik.ee/delta/logo_ta.png>

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega.
NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide avaldamine kõrvalistele
isikutele on keelatud

________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud EHASi
juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.